tingeling

2010-04-27 @ 17:19:59
Hur är eran dag varit? Vill ni veta en sak? Det är så otroligt tråkigt att blogga om man inte får några kommentarer! Funderar på att sluta om ni inte börjar kommentera, tihi. inte för att jag skulle kunna hålla mig borta, men det är aldrig fel att försöka. Så, Kom ihåg det!

Fick sluta tio min tidigare idag, så direkt när jag kom hem så fixade jag en smoothie eftersom jag var så fruktansvärt hungrig. Astrid sa att maten inte ens gick att kolla på, så gick inte dit. Satt ute i solen med Astrid och några i 9an. Jättemysigt faktiskt, förutom att han spelade otroligt dålig musik, tihi. Nej men ! Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och har påbörjat noläxan, men kom på att jag inte hade bloggat så tog en paus :) Allt för er, nästan.
jaja,  nu ska jag fortsätta ! KOM IHÅG DET JAG SKREV FRÅN BÖRJAN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

michis fick du din nyckel??

2010-04-27 @ 18:06:39

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0