2-1

2010-06-09 @ 22:22:06
spelade ju match för ett tag sen och tyvär så förlorade vi faktiskt med 2-1. Tycker jag är lite synd, eftersom vi var betydligt mycket bättre än dom. Störde mig extremt mycket på domaren.. Orkar faktiskt inte ens berätta vad som hände. Men man kan ju säga att saker hände iallafall :p sitter i min brors rum med hans dator och har en fot som dunkar av smärta, inte så skönt faktiskt.

Imorgon börjar jag halv tio och då ska jag vara borta vid ängen, ligger 5 minuter bort från mig minst. Där ska vi typ leka lekar, grilla, äta.. alltså, jag har klassens dag. Slutar runt ett, tummen upp! Efter skolan har jag ingen aning om vad som händer. Måste packa och sen har jag träning. Det är det jag vet just nu iallafall :)
Nu ska jag kolla på tv, om jag inte ångrar mig och somnar istället.

Vi hörs imorgon, pusspuss!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0