3 månader

2010-06-09 @ 22:27:29
Igår var det 3 månader sen du lämnade mig.. Jag saknar dig, jag saknar dig så fruktansvärt mycket. Tankarna bara åker fram och tillbaka i mitt huvud.
varför just du? varför just då? jag fick en del av dig som jag inte ens
vill ha, varje gång jag tittar på det så tänker jag på dig. Det var inte ens
ditt fel att jag fick det också, det var inte ens ditt fel att du själv hade samma
sak! Men ändå är jag lite sur på dig, sur för att jag också måste gå igenom samma
sak som du fick gå igenom.. Och jag kan bara säga att det är tufft, men jag
tänker fortsätta kämpa. Jag älskade dig och kommer alltid att älska dig, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med att du kommer få gå igenom samma sak som han fick göra ? :) <33

2010-06-09 @ 22:56:28

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0