ändrade planer..

2010-06-24 @ 13:13:40
Jag går ner till rösjön istället när astrid ringer och har det mysigt där med henne och gurra. Eller, det beror på. Gurra hade glömt något hemma när de äntligen hade kommit till malla så de fick ta bussen hem till honom igen och hämta det. Och eftersom bussarna inte går så ofta i think så tar det nog ett tag. Astrid sa en halv timma, men vi får se. Så, jag går ner dit om jag hinner.

Men , som sagt så åker jag till landet idag och kommer hem på söndag. Så det blir inge mer bloggning från min sida. Jag tänkte be Julia gästblogga eftersom det lär behövas. Så, vi får se om hon gör det eller inte! om inte ber jag någon annan. Men vi hörs iallafall när jag kommer hem på söndag.
Ha en trevlig helg allihoppa! pusspuss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0