Bröllopsfixaren

2010-06-11 @ 22:20:04
Den filmen ligger jag och tittar på med ett stort glas vatten och hade ostbågar nyss men nu är dom slut ;/ Haha, tjock som jag är så har jag ätit upp det! Filmen är faktiskt bra, är det någon annan som sitter och glor på den ? (: Tänkte ställa en fråga till alla er sen , som jag verkligen tycker ni måste svara på. Så, kika in lite senare så har ni en fråga att svara på! Just nu är det reklman och det början snart igen, så ska börja fixa till frågan redan nu.

Tyvärr så kan jag inte lägga in någon bild just nu, eftersom jag har jätteroliga saker i håret.
Imorgon har min mormor och morfar fest på landet så ska åka vid elva, halv tolv och vara där hela dagen och åka därifrån vid 9-10 på kvällen. Så tänkte ha lockigt hår så har duschat, rakat bena osv och satt upp det med roliga saker, haha! Så, ni får stå ut utan bild !

Nu börjar det, måste titta pusspuss!


the fray - never say never


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0