en dag i poolen (y)

2010-06-06 @ 18:28:16
Direkt när jag kom hem så åt jag bara och sen drog jag hem till Sofia. Dit kom Jenny också så vi badade i Sofias pool, badade, fotade och hade det jätteroligt ! tycker iallafall jag, och det tycker faktiskt jag förtjänade pågrund av en sak. Matchen torskade vi iallafall med 2-0 , förvånade? Nej, inte riktigt. Och astrid fick hjärnskakning pågrund av att en tjej sköt bollen i hennes ansikte.

Nu ska jag snart äta och sen inte göra någonting eftersom jag har sjukt ont i huvudet.
Och kan ju inte lägga upp bilderna, suuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vrf gjorde du och din kille slut ? :(

2010-06-06 @ 19:59:50

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0