en mysig dag vid rösjön! :D

2010-06-23 @ 21:23:29
Den här dagen har faktiskt varit lyckad! Otroligt bra väder det har varit alltså. Jag ser ut som en tomat i facet, har säkert bränt mig överallt. inte bra, inte bra. Men har varit med jättetrevligt folk faktiskt! :) Först var det bara Astrid, Gurra & Albin, men sen kom Alex, Adam & Henke ner så vi alla låg och solade och hade det mysigt. Badade också, blev i puttad ett antal gånger. Sen drog alla och då träffade vi Victor och Fille där nere. Så hade det mysigt med dom och sen kom jag hem för kanske en timma sen. Fixade mat och ja.

Nu ska jag packa eftersom jag åker till landet imorgon till på söndag.
Så, vi hörs! pusspuss

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0