fint väder

2010-06-29 @ 09:29:50
Idag när jag vaknade tittade jag direkt ut genom fönstret, det är fint väder idag igen! Solen skiner och det är säkert jättevarmt! jag vet ju inte eftersom jag inte har varit ute än. Min buss går 09.48 och jag måste gå och borsta tänderna sen är jag klar. Jag tänkte gå vid typ 42 eller något, eftersom jag tänkte gå till en annan busshållsplats.

Jag tittade ut genom min dörr nyss och såg att min lillebror hade mössa, vantar, täckbyxor, tjocktröja, vinterskor och hela paddeluutten! & när jag frågade honom varför han har så, så sa han att han skulle göra en sak? Den ungen är konstig! hhaa, men jättesöt, tihiihih.

Nu måste jag fixa det sista! Som sagt så blir det inge mer inlägg från min sida today, men ska fråga Julia om hon kan vara gullig och hjälpa mig. Men vi får se! Titta in lite senare och se vad som har hänt.

Skriver imorgon när jag kommer hem, då blir det även en massa bilder.
pusspuss!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0