föööööööörlåt!

2010-06-22 @ 22:04:36
Herregud, verkligen förlåt. Har inte haft någon dator sen i söndags och på kvällen försvann internet så kunde inte fortsätta blogga. tänkte berätta vad jag har gjort under dom här dagarna :)

måndag: jag gick upp klockan sex eftersom min buss gick tio i sju, jag åkte till danderyd och mötte upp johanna och sen åkte vi vidare hem till henne. Hennes hund har ju fått 7 valpar så vi va med dom hela dagen typ. Sen kom Pier och Jenny. Vi gick ner och badade fast jag & Jenny badade inte. Pier hade badat och satte sig på min rygg, asså jag hade ett rumpmärke :O haha. Sen vid tre typ drog johanna hem men jag stannade kvar med alla. Vi alla drog hem till Jenny och Niklas. Fast, jenny var inne i stora huset medans jag, pier & Niklas drog ut till niklas rum. Där hände inte mycket, de skulle sova men jag hoppade på dom, sen spelade dom cs så jag somnade typ. Sen drog pier och niklas satt bara och spelade, så jag somnade, haha. Sen körde han mig till Ingela med sin moppe. Lite senare på kvällen gick jag tillbaka till niklas och var där i typ tjugo minuter och sen gick jag igen (var ute med hunden, tihi) Resten av kvällen satt jag och ingela och spelade kort och åt choklad, haha. Sen somnade jag nångång.

tisdag: Ingela bankade på dörren klockan sju eftersom vi skulle åka kvart i åtta. Till frukost fick jag jordgubbar med mjölk, muuumma! Sen lämnade hon av mig i stallet och sen åkte hon vidare. Jag körde en häst tillsammans med Kjell, ingelas pappa. Eller, han körde men jag satt bredvid. Medans en häst sprang löst och en annan reds av Jossan. Själv tyckte jag det var otroligt kul, länge sen man var med hästar. Var där i ungefär två timmar sen körde kjell hem mig till ingela. Jag var "hundvakt" eftersom hon inte hade kommit hem än. När hon kom hem åt vi jordgubbar med vaniljvisp och sen gick jag hem till jenny. Vi badade, spelade fotboll och en massa. Sen åkte jag hem vid halv sju eftersom en grej hände med min brorsa, tänker faktiskt inte ta upp det här. Kan iallafall säga att han och mamma åkte till akuten så var tvungen att ta hand om Emilia, fast egentligen behövde jag inte det eftersom rickard var där, sajk säger jag bara. Drog hem till pappa och åt och badade för ett tag sen. Sitter och tittar på fotboll, taha.









Det här blev långt, hoppas ni orkar läsa, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e ingela?

2010-06-23 @ 00:34:08

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0