förlåt

2010-06-05 @ 20:50:36
Jag har inte bloggat sen igår, men jag har verkligen inte orkat. Astrid har ju redan berättat vad vi har gjort så jag har inte så mycket att säga, förutom att igår kväll var det extremt roooooligt. Verkligen en lyckad kväll alltså :)
och eftersom jag inte kan ladda upp mina bilder på pappas dator så kan inte jag göra det, så snor sofias. Hon har ju äntligen fått sin systemkamera så hon fotar allt och alla, så tyvärr var inte hon med på något kort "/ eller jo , det var hon, men hon har inte lagt upp dom :) eftersom jag tog hennes kamera och fotade henne, tihi.

Nu ska jag springa till kylskåpet och ta fram jordgubbar och äta med med mjölk och socker, eller ingenting av de, haha. suuuugen :D som ni kanske märker är det en mysig hemmakväll för mig, är extremt trött och har match imorgon samling halv tolv borta, långt borta. så, skriver senare!







Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0