fotobrudarna

2010-06-18 @ 12:33:42

Taio Cruz - break your heart


Den låten sitter jag just nu och lyssnar på. Tycker den är helt okej. vad tycker ni om den? :) Jag har iallafall packat klart, äntligen. Pappa kommer kanske ca om en timma och hämtar mig och alla väskor. Då ska vi åka hem till honom, bära upp alla väskor och sen ska vi åka till landet efter en stund. Hoppas vi åker så fort som möjligt, tihi. Idag är det fredag, äntligen helg tänker man, men det är ju sommarlov så varje dag är som en helgdag? ;D Visst är jag smart?

Min kamera är tom på bilder, batteriet är nog fullt men har med mig laddaren ändå och så är det två fotobrudar med - mycket bilder ? Ja, det blir det förmodligen. vi hoppas på det bästa! Jag skriver innan pappa kommer. Tänkte sätta på en film nu och bara titta lite på den. Har ingenting annat för mig och jag tror mamma sover så ska inte väcka henne. Nej, vi säger så här, vi hörs sen!


cissi och jag i vintras ;D

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0