gamla stan

2010-06-28 @ 18:06:43
Har varit i gamla stan med Julia hela dagen. Hur mysigt som helst! Fast, har kommit på att jag hatar fåglar. När vi gick där börjar helt plötsligt en duva prata med mig, trodde jag. Sen när vi gick ner för en trappa flög det ut en fågel från trappsteget vi precis skulle kliva på! hur läskigt som helst. Vi gick iallafall upp på ett berg eller vad man ska kalla det och hade perfekt utsikt. Hade det jättemysigt, köpte slusch och gick runt och sörplade. Sen gick vi ner till båtarna och satte oss på kanten och kollade ner i vattnet. Efter det åkte vi hem, till julia för att hämta badkläder, sen åkte vi vidare hem till mig och har precis käkat. Nu ska vi åka ner till vi och köpa ben & jerry's och sen vidare ner till edsviken och bada vid ett hemligt ställe, tsss. Efter det ska vi hem och titta på fotbollen!

Har fotat hur mycket som helst, bilder kommer sen. pussar!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0