god morgon!

2010-06-10 @ 08:59:35
Det är inte fint väder någonstans, och jag ska vara ute hela dagen. suuuuucckk, tror ni jag kommer klara det utan att typ frysa? Neej, inte riktigt! Eftersom jag ändå knappt kommer att kunna vara med på brännboll, fotboll osv så kommer jag får sitta bredvid och titta på ... Rolig dag, tjiiihohooo (y) Nej men jag tänker försöka vara med iallafall. Ska tejpa min fot och glömma bort smärtan och köra gärnet! haha! Jag har fixat en sallad och ska gå och fixa en flaska saft. Ska gå vid tjugo över och jag har inte alls mycket kvar att göra. Så, får hitta på något så att tiden går fortare..

Jag fick en jättebra idé ! Jag ska ha soooockor på mig :D
haha, eller jag vettefan.. Nu ska jag hoppa till toaletten och borsta tänderna,
skriver sen!



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0