god morgon!

2010-06-11 @ 07:31:32
Har ni sovit gott? Det har jag.. tills den där jävla väckarklockan ringde, det ska bli så grymt skönt med sommarlov, faktiskt. Då blir det inga fler tidiga väckarklocksringningar! Soooova, soooova, sooooova! :D Jag vaknade iallafall och det första jag hörde var att det spöregnade ute... Jag vet fortfarande inte hur jag ska komma till bussen, inga paraply , ingen jacka och ingen fot man kan springa med, kan det bli bättre? -.- Hmm.. Får försöka klura ut det. Idag är det iallafall en jätteskön skoldag idag. Alla som har ma/no inriktning är på något museum, så vi är ca 10 stycken today. & Vi ska fika på varje lektion typ eller kolla på film. Ha! Efter skolan skulle jag egentligen ha haft träning, men helt ärligt tror jag att jag skippar den. Vill inte göra min fot värre och ska ju spela match på söndag.. Så, det är nog det bästa "/

Men, nu ska jag faktiskt gå och fixa det sista. Klockan bara springer iväg.
Skriver sen, pussss!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0