God morgon (:

2010-06-02 @ 07:28:46
Vilken seg morgon! Jag vill bara slänga mig i sängen och soooova, är så fruktansvärt trött. Även fast jag råkade sova längre så blev jag ändå klar kvart över, vilket betyder att det tog en halv timma för mig att fixa mig & äta frukost today, tihi. Det nya rekordet kanske? :) haha, najjj. Jag hatar onsdag, verkligen h-a-t-a-r. Först b-engelska, no, matte, engelska, lunch, mentorstid, svenska. Egentligen har vi rytmik efter svenskan men den är slut, alltså vi skulle bara ha det typ sju gånger.

Klädvalet idag fick bli ett par svarta shorts, en t-shirt med tryck och min farfars gamla tröja. Den ser inte så bra ut men det är hur skön som helst, så pallar inte bry mig. Plus att jag kommer nog ta av den och sätta på mig en jacka, eller bara gå med t-shirt sen. Fast just nu sitter jag och fryser.

Aja, efter skolan ska jag nog bara hem och plugga matte och sova, eller hitta på någonting annat, jag vet inte. vi får helt enkelt se vad som händer :)

pusspuss!




Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0