hemma!

2010-06-27 @ 17:05:31
Nu är jag äntligen hemma igen! Känns otroligt skönt, men ändå inte. Men det blev tråkigt där ute, haha. Vad har jag gjort medans jag har varit borta? hmm.. Jag har firat midsommar med min släkt och massa vänner, haft jättetrevligt från morgon till kväll. Fast för mig startade dagen vid halv tolv varje dag, ganska sent faktiskt. Men vi var uppe sent varje kväll så ja.. Men jag har haft det jättetrevligt, tyvärr så fotade jag med pappas kamera och inte min, så pappa har alla bilder och är hos mamma nu i tre veckor.. Menmen. Nu ska jag packa upp alla väskor, sen får vi se vad jag gör. Men har några saker på att göra - listan. haha!

Men hur har ni haft det medans jag har varit borta? :)


Och tack till den här bruden som har skrivit i bloggen medans jag har varit borta! jag älskar och saknar dig gumman, <3

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0