hemma från skolan

2010-06-07 @ 15:51:55
Nu är jag hemma, eller har varit hemma ett tag men inte orkat skriva. Typ alla lektioner kollade vi på film, ganska roligt faktiskt. Vid halv två stack vi ner till rösjön och badade, fast lilla jag badade inte :$ Det var hur kallt som helst! Nöjde mig med att spela fotboll med grabbsen istället, mycket roligare. och gjorde mål, gaaaaaaaaah :D Haha. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle egentligen ha träffat Johanna, men hon tappade sin mobil så vi kan tyvärr inte träffas, synd faktiskt.. Menmen, får träffa henne någon annan dag.

Nu ska jag gå och hitta på något, som jag inte vet vad. Men jag får väl hitta på något, kanske fixa min fotogrej, fast naajj, har inga foton, elakt. Jag ska sova, Vilken bra idé :D

skriver sen, pöööööööööss

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0