hemma igen!

2010-06-17 @ 17:35:29
Haft en kanondag i stan idag! Hur mysigt som helst. Fast det slutade med att vi var tjocka och åt på donken, menmen.. haha! Sen drog vi till täby till hennes pappas jobb och lämnade en nyckel, sen drog vi till täby centrum och kollade lite i affärer. Det var rea på underkläder på h&m så jag fick med mig ett par knallrosa spetstrosor och ett par knallrosa string. Hur billigt som helst, spetsen kostade 30 kr och stringen 10 kr. haha! bild får ni senare. Hon hängde iallafall med mig hem och vi sprang bara omkring, och nu gick hon precis. Tjugo över kommer Cissi och hämtar mig så jag måste snart börja byta om. Är genomförskyld men det hindrar inte mig från att träna!


tagen för några sekunder sen.

svarta shorts
vitröd randig tröja


Kommentarer
Postat av: hermy

kul kul: va söt du e

2010-06-17 @ 18:15:20
URL: http://hermy.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0