Home again!

2010-06-23 @ 22:12:58

vill bara börja med att säga, DET ÄR SÅ UNDERBART SKÖNT ATT VARA HEMMA IGEN!

Idag har jag som sagt varit på rösjön och chillat med sol och bad. SUPER mysigt. Sen har man ju bränt sig lite på axlarna, men jag har sånt bra piggment att jag blir pepparkaks brun dagen efter! YAY :D
Jag tänker inte gå in på vad vi gjorde idag eftersom michis redan har hunnit skriva det.
Men men, just nu sitter jag och äter min middag och tänker på vad jag ska packa ner. Jag åker ju nämligen imoron eftermiddag i 3 veckor med båten. Ska faktist bli ganska kul, men eftersom det är 3 veckor känns det lite länge.

Nehep, nu måste jag börja packa.. ÅH HATAR ATT PACKA, man vet aldrig vad man ska ha med sig :O

Puss / astrid :)
(slänger in bilder från dagrarna som gått (bildbomd) )






 
 
 
 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0