HOME AGAIN!

2010-06-12 @ 15:24:14

Äntligen har jag kommit hem igen! det var bårde mysigt och tråkigt igår kväll. Men nu är vi hemma igen och GUD så skönt det är x) Jag har hunnit STORSTÄDA mitt rum idag, jag har slängt gamla kläder och massa onödiga papaer och små saker. Jag slängde 2 stora svarta plastpåsar med kläder :'( nu är min garderob helt tom känns det som.. men men, det är bara ut och fylla på den igen :D Det är verkligen skönt att få det fint i ditt rum!
Jag har också hunnit en runda på IKEA och köpt lite inrednings grejer till min garderob, behövde verkligen det. Och så har jag köpt lite doft ljus och sånt mysigt. 
Ne ni, nu ska jag kolla på lite fotbolls VM.


Puss / astrid :)




visst blev det fint? :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0