Ingen fantasi?

2010-06-12 @ 19:22:59

Jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva som rubrik. Man har ju skrivit alla som går att skriva känns det som.
Vad jag vill komma till är att jag har JOGGAT idag, jag joggade 4,3 km idag med hunden för ungefär 1 timme sen. Det var hur skönt som helst. Så nu känner jag mig jätte duktig. Och det som är så bra är att jag kan sitta och proppa i mig godis utan att få ångest! WIIHOO :D

Sitter och myser i mitt rum med ljus och bra musik! så kommer nog min lördags kväll se ut ikväll!
GUD SÅ SKÖNT! behöver verkligen en lungn kväll to night!


Min lilla älskling Jasper hittade jag i min säng när jag kom in :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0