Its not about what you got, its about what you make of what you got.

2010-06-22 @ 18:29:37

TJA TJA BLOGGEN! nej jag driver bara med er, ta det lungt. haha^^
Jag har precis packat ihop alla mina grejer och är redo att åka iväg imoron biti. Mitt tåg går 07.50 så jag kommer få vakna cp tidigt. Jaja, ibland får man offra sin sovmoron.
Det ska bli skönt att komma hem iaf, börjar faktist sakna min älskade familj lite smått.
Nog med det, snart ska vi ta och äta middag, jag blir så bortskämd här med all super mumsig mat! Anna min mellan kusin ÄLSKAR att laga mat så hon lagar alltid super smarig mat.
nej ni, nu ska hag ta och kolla lite mera på min absolut favortita serie

DESPERATE HOUSEWIVES


puss / astrid :)


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0