jättemysig dag..

2010-06-28 @ 23:20:34
Efter att jag skrev inlägget cyklade vi ner och köpte glas som jag skrev, sen cyklade vi ner till badet som jag också skrev. Först satte vi oss på klippan och bara tittade på solen och åt upp glassen, sen bestämde vi oss för att bada men det var hur mycket sjögräs som helst! Så vi gick till stranden istället. Vi simmade hur mycket som helst, och det var faktiskt jättevarmt! Efter ett tag tog vi cyklen hem igen och tittade på matchen. Brasilien vann ! :D Glad, eller vad? ;D

Imorgon händer det grejer ska ni veta. Min buss går här ifrån tio i tio, Då ska jag hem till Ingela. Ska vara valpvakt medans hon åker nånstans och då kommer Jenny över. Sen kommer jag nog vara med Jenny hela dagen. Sover iallafall där och ska jobba där på onsdag, bära ved och grejer med jenny. Så, jag kommer nog slänga in ett eller några inlägg imorgon bitti, beroende på när jag går upp. Annars skriver jag inte förens på onsdag! Men jag försöker hitta det där med att blogga i mobilen, men det går inte så bra för mig. Men ska fortsätta leta och ska be Julia blogga åt mig så att ni får något att läsa iallafall.

Men, nu ska jag faktiskt sova. Vi hörs! pussar

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0