julia my darling

2010-06-04 @ 16:23:49

Jag var faktiskt med på idrotten, vi körde fotboll och massa saker. haha, faktiskt ganska kul för jag gjorde mål hela tiden med Linus, haha. Vad gjorde vi sen? På lunchen fixade jag, Astrid & Julia en överraskning till Sofia :) Efter skolan åkte jag hem och sen kom Julia hit, vi har kollat på ett tvprogram och inte gjort så mycket mer, busat med Emilia och försökt att få till ett videoinlägg. men när vi väl lyckades och försökte få in den på youtube så stod det att det var ett fel och blablabla.

Snart ska vi dra home till min daaaddyyy. Julia ska också dra hem snart, bajs på henne -.-. Men satan vad kul det kommer att bli ikväll alltså, taggad till hundra ! :D

aja, nu ska vi soooooooova en stund. pusspuss


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0