Kelly Clarkson-Breakaway

2010-06-02 @ 20:34:21
Det är seriöst min nya favoritlåt, på ett ungefär iallafall. har totalt fasnat för den alltså, ni anar inte. haha !  :)
Skoldagen gick seeeeeeeeeegt. usch för onsdagar! På lunchrasten låg jag och Julia bebis och solade hela tiden, jättemysigt faktiskt och färg har lilla jag fått :) Sen efter skolan drog jag och julia till bussen och mötte sofia, sen drog vi hem till henne åt lite och sen vidare hem till julia och sen vidare ner till sportfältet. Där snackade vi en massa och solade och sen kom min älskling Lukas ner eftersom han skulle träna, så var lite med honom.
När han hade dragit hoppade jag och julia runt i "vattenspridaren" , haha. Fick genomskiljning tröja, inte bra inte bra... haha! Efter en stund drog vi alla hem iaf..

Sen dess har jag inte gjort så mycket, råkade somna, kollat tv, bara tagit det lugnt. Är hur trött som helst, usch alltså. jaja, måste upp och ta ett litet snack med mamsen, pusspuss!

lägger in bilder när jag kommer tillbaka!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0