klart! :D

2010-06-13 @ 20:16:49
Nu är det äntligen klart! Eller, vi blev klara vid kvart över sex men ändå x) haha! Det blev faktiskt helt okej, i like it :) Jenny drog vid halv sju, synd faktiskt "/ Men astrid kom vid sju, och då åt vi också. sen dess, vad har vi gjort? hm.. Jag har försökt att få till några fina foton, men det har jag inte lyckats med så bra.. Hon har duschat och just nu sitter hon och målar sina naglar och vi lyssnar på musik. Jag har så fruktansvärt ont i huvudet, har haft det tillochfrån hela dagen.

Imorgon är det skolavslutning, äntligen säger jag bara! så fruktansvärt skönt!
Börjar halv tio och slutar typ halv tre.. eller någonting sånt.. egentligen helt onödigt,
måste se match på sportfältet mellan lärarna & 9orna, och sen klassrummet och sen
kyrkan är då slutar jag. Nej usch, inte kyrkan. Kanske lyckas rymma iväg, fast har
aldrig lyckat tidigare så gör nog inte det den här gången heller. Men nu ska jag vara
social, eller så social det går att vara.

Vi hörs!


syns inte så mycket, syns mer i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: mersiha

aha okey fin hårfärg :P :P

2010-06-13 @ 20:53:07
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Jenny

skitfint jö! :) <3

2010-06-13 @ 23:44:33
URL: http://like

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0