lååång dag.

2010-06-16 @ 22:49:20
Direkt när jag kom till astrid tog vi cyklarna ner till väsjöbadet, till en jättemysig brygga. Där var Bill & Felix så vi åt pannkakor, grillade korv, åt frysta jordgubbar & hallon (?) och hade det hur mysigt som helst! Allt slutade med att jag och astrid badade medans de fega killarna tittade på.

Sen drog vi hem och käkade och så och sen åkte vi till sportfältet. Lydia och Elsa kom så satt och tittade på matchen med dom, och fysjutton vad det blev kallt!
Det slutade med att vi alla tre stod och hoppade upp och ner. Vi vann i allafall med 1-0 mot hammarby , snyggaste målet alltså. Hanna sköt en hörna, skruvad in i målet! Asså totalsnyggt!

Efter fick jag skjuts hem av Sofia och hennes mamma, jättesnällt, tack ! Sen var jag bara hemma, tittade på greys anatomy och direkt efter det så drog jag ut och joggade.

Nu ska jag äta min marabochoklad och titta på film, utan att få skuldkänslor!
Har massa bilder som jag ska lägga upp också, så dom får ni nångång.
pusspuss!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0