landet next.

2010-06-18 @ 13:15:10
Sitter här och lyssnar på musik och tänker äta min banan. Fixade nyss så att jag har nya sängkläder och sånt tills jag kommer hit nästa gång. Så nästa gång jag kommer hit har jag en nybäddad säng! alltid lika mysigt.. Blev ingen film eftersom jag inte orkade. Råkade nog somna en stund, eller jag vet faktiskt inte. Vilade iallafall. Pappa kommer nog när som helst, så ska nog börja fixa det sista, gå upp med datorn och sånt.

Vi hörs på söndag. Jag har inte tillgång till någon dator alls, så jag skriver direkt när jag kommer hem. Hoppas ni klarar er, och jag kanske kan smsa astrid så hon kan berätta vad vi har gjort eller ska göra. menmen, hoppas ni får en bra helg, som jag kommer att få!

pusspuss


Tagen för några sek sen.

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0