leka häst

2010-06-28 @ 12:42:39
Jag gick ut för ett tag sen och tänkte sola, men går det? nej, det är ju massa moln på himlen! Varför ska molnen vara ivägen för? :( Jag som trodde det skulle bli jättefint väder. Men varmt är det, men ingen sol typ. åh, besviken jag blir. Istället så såg jag att min lillebror och lillasyster hoppade studsmatta och de tänkte precis leka "häst". Så Emilia satt på felix rygg och sprang omkring. Jättegullig faktiskt. Tihi, kommer ihåg när jag och några av mina kompisar gjorde det när vi var mindre. Vi sprang omkring på studsmattan, hade tillochmed slängt upp en massa gräs. Sen hade vi gräs som bajs och så tog vi en borsta varje gång vi skulle mocka. haha, slutsnackat om det!

Väntar fortfarande på Julia. Hon ringde vid tio i tolv och då var hon påväg hem. Hon skulle duscha och fixa sig också. Snart kommer Mamma och Sebbe hem och då ska typ alla ner till stranden, förutom sebbe dådå. Undra vad jag och Julia ska hitta på? Känner för att sminka mig, men jag orkar inte. Juste, en sak jag måste göra är att noppa ögonbrynen. Ska upp och göra det nu. Vi hörs!

Emilia lekte med webbkameran innan, så har jättemånga fina bilder på henne! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kan du fråga Julia

vart hon har köpt sitt linne som har en stor rosett på sidan?

:D

2010-06-28 @ 17:51:44

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0