meningslöst (?)

2010-06-08 @ 15:42:52
Skolan idag har gått fort. På hemkunskapen städade vi och sen fick vi glass & chokladsås, på engelskan tittade vi på film, på bilden gjorde vi klart våra arbeten och på so:n läste hon upp arbeten, vi lämnade tillbaka böcker och vi fick reda på vad vi ska göra på torsdag. Rolig skoldag? nej, helt meningslös. Varför får vi inte bara sommarlov? Förstår faktiskt inte varför vi ska vara i skolan. Menmen. På lunchen spelade jag match med boysen och Nor, faktiskt riktigt roligt. Jag hade flipp-flopp, så tänk mig springa omkring och försöka skjuta bollen ? Haha, gick faktiskt inte så bra!

Menmen, nu ska jag hitta på någonting annat. Är hur trött som helst och har ont i örat, så ska nog titta på film med min lillebrorsa, höhö roligt...


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0