movie

2010-06-17 @ 01:00:03
Nu har jag sett klart på Beauty & the briefcase, den var faktiskt helt okej! Nu ska jag faktiskt ta och sova. Ska vara i danderyd klockan 12 imorgon och
min buss går 11.47 från mig. Ska in till stan med Johanna Nilsson, min förra
bästavän. Ska faktiskt bli skojsigt att träffa henne igen, har inte träffat
henne på ett tag. Och förut träffades vi varje helg, delade allt osv. Saknar
faktiskt den bruden, så ja, de ska bli skönt att äntligen få träffa henne igen.
Menmen, är hur trött som helst och jag mår ju som sagt inte så bra.
Så vi hörs imorgon, pusspuss!






Kommentarer
Postat av: hermy

va det e jätte bra film??

2010-06-17 @ 01:38:44
URL: http://hermy.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0