nästan helt färdigfixad..

2010-06-12 @ 10:39:51
Ja, som det står i rubriken är jag nästan klar. Jag är jättekonstig, utan att ställa väckarklocka och allt vaknar jag till vid kvart över åtta, men jag fortsätte ju sova men ändå. Gick upp vid halv tio och är redan klar! Super! :) Idag ska jag ju ut till landet till min Mormor och Morfar som har fyllt år. Har värta presenten presenten som faktiskt jag har slagit in, haha. Inte så bra bild, men ändå en bild lixom.

Jag kommer hem sent ikväll, jag har ingen aning om när, så jag skriver iallafall när jag kommer hem och då får ni en massa bilder eftersom kameran är med. pusspuss!

GLÖM INTE!


Kommentarer
Postat av: L I N N

hej fin blogg :) vad har ni för väder hemma idag ? vi har sol äntligen !! :D

2010-06-12 @ 10:55:03
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: Li

Ahh nyfiken, vad är det för present? ;P

2010-06-12 @ 11:41:46
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0