orättvist

2010-06-11 @ 14:27:51
Kollar runt på facebook och ser att dom flesta har skrivit att dom har skolavslutning idag, eller att dom har fått sommarlov.. Vill ni veta en sak ? DET VILL JAG OCKSÅ HA! NUNUNUNUNUN!

Jag är i alla fall hemma nu efter en skön skoldag. Eller, jag slutade ett så har varit hemma en stund. På b-engelskan kollade vi på film & åt glass, på engelskan tittade vi på film, på so:n städade vi, på idrotten låg jag på en bänk och sov, på matten åt vi glass och tittade på roliga/läskiga youtube-klipp och elevens val var inställd. Soft dag, såklart! Rättare sagt så har det inte hänt så mycket idag, helt meningslöst att vara i skolan egentligen -.- Och vädret gör mig inte på bättre humör heller, asså gasch.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film
skriver sen!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0