rawr

2010-06-27 @ 19:17:48

Sen jag skrev sist har jag hunnit med en hel del saker. Jag har hunnit packa upp min jääättestora väska, lagt smutstvätten i tvätten, ätit, duschat, tvättat håret och rakat bena. Eller, det tycker jag är ganska mycket iallafall, eftersom jag inte precis har varit snabb. Nu ska jag kolla sl och ta reda på några saker och ta reda på en annan sak på internet och sen är det match halv nio. Åttondelsfinal mellan Argentina-Mexiko. Vilka ska man heja på? Det vet jag inte, vi får väl se vem som vinner. Mohahhahaa.

Nej, nu ska jag sätta fart. Slänger in en jättegullig bild på mig från midsommar. Pappas tröja, huva eftersom jag inte ville bli sönderbiten av alla myggor i håret. Visst är den söt? :)

 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0