Shopping i Stinsen

2010-06-07 @ 21:32:08

Har inte hunnit blogga idag eftersom nästan hela min dag har tillgängnats in Stinsen men Kristin. Det var verkligen hur kul och mysigt som helst att spendera en dag med henne, var verkligen länge sen.
Jag fick iaf med mig massor med gulliga och fina saker hem ^^ Bilder på det kommer i slutet.

Jag fick tillbaka mitt matte-prov idag iaf, hehe jo gissa hur det gick.. såg inte så lovande ut kan jag ju säga, men eqvationer är inte min starka sida och jag fick inte underkänt, så jag är faktist inte besviken.
Imoron hoppas jag på att få träffa min älskade pööjkvän, älskar honom så mycket. Ska nog ta och ringa honom när jag skrivit klart och snacka av mig lite, kan behövas ^^ Det är sånt han får stå ut med x)

Puss / astrid :)
 







lite små fynd sådär :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vara har du köpt den ´svartvita tröjan/tunikan??

hur mycket kostade den??

2010-06-08 @ 07:57:52

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0