sitter hos cp:t.

2010-06-01 @ 15:28:05
Hon tror att hon äger mig bara för att hon har slickat på mig, hon är så äääääckligt. :S Jaja, bara satt ni vet så är jag hos Monica, och det är hon som är cp:t och det är hon som har slickat på mig, haha. På lunchen today drog jag, Jessica, Kim & Nor till sollentuna centrum och kollade runt och jag & nor köpte glass. MUUUUMS! Slutade en timma tidigare today så drog hem till monica på direkten. Vi ska typ nu dra tillbaka till min skola och möta upp cissi sen dra någonstans och ha roligt. Nu kommer monica in och säger att hon har skaffat kuk.. ehm, hon är inte normal bara satt ni vet! Ikväll har jag träning halv åtta - halv tio så kommer förmodligen inte att skriva mer idag.
jajaja, känner att det här börjar bli tråkigt. Vi hörs!



Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0