släpper på tankarna

2010-06-12 @ 00:40:35
Det är så mycket jag vill säga till dig, men jag är för feg. Jag vill förklara för dig hur jag känner men varje gång jag ska göra det så säger någonting inom mig att jag inte kan göra det, eftersom jag verkligen är för feg..

Jag har gått igenom sjukt mycket i mitt liv, både bra och dåliga saker. Men när jag träffade dig, förändrades någonting i mitt liv. Vart jag än gick hade jag största smilet på läpparna, varje gång jag träffade dig kunde jag inte sluta titta på dig.. Fjärilarna ville inte sluta hoppa upp och ner i min mage.. Jag hade ett äkta leende på läpparna, jag kände mig trygg hos dig, i din famn.. Du försvann aldrig ifrån mina tankar, du fanns där hela tiden.. Sen sa det pang, det tog slut.. Vet du hur ensam jag känner mig nu? Vart jag än går känner jag mig vilsen, jag känner mig otroligt svag, känslig, jag vet inte vad.. När du var vid min sida, mådde jag äntligen bra igen.. Jag saknar dig så otroligt mycket, jag saknar det vi hade hur mycket som helst. jag vill ha tillbaka det, jag vill ha tillbaka dig.. Men helt ärligt så vet jag inte vad jag ska göra nu, jag har ingen aning.. Jag önskar att du kunde läsa det här och förstå, förstå hur jag känner.. Om inte, får jag leta efter modet och säga det här till dig..

Jag gillar verkligen dig, och jag tänker inte ge upp..

Kommentarer
Postat av: C & S

Fin blogg! :)

2010-06-12 @ 00:42:03
URL: http://cjse.blogg.se/
Postat av: mersiha

fin blogg ;) vad gör du då?

2010-06-12 @ 10:09:50
URL: http://merissa.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0