@ so

2010-06-04 @ 10:22:22
verkligen förlåt för i morse, men hade totalt glömt bort att vi hade idrott idag så var tvungen att packa om min väska helt. Blev lite stressigt och var nära på att missa bussen, men jag sprang så jag hann :) haha, stolt eller vad? nja, inte riktigt. På engelskan tittade vi på film, den är faktiskt jättebra :) jaja, ska fortsätta titta på en bild på typ jesus och skriva vad jag ser, booooooooring. sen har vi idrott men vet inte om jag ska vara med. Min fot gör otroligt ont, vet inte varför men kan knappt gå. segt värre. jaja. Efter skolan vet jag inte vad som händer, men senare ikväll ska jag, julia & astrid träffa sofia och fira henne :D

aja, vi syns. pusspuss.


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0