sooooommarlov!

2010-06-14 @ 22:51:55
Skolan gick faktiskt ganska bra idag, otroligt skön dag. Vill ni veta en sak ? Jag orkar inte ens berätta allt vi gjorde eftersom vi inte ens gjorde så mycket. Vi gick till kyrkan och tittade på när några sjöng, och herrejävlar vad vissa kunde sjunga bra! Rysningar i hela kroppen, helt gaaaaaaaalet. När vi slutade drog iallafall jag och Astrid hem till mig och efter ett tag kom Julia också. Vi gjorde inte så mycket, jag var jättetrött & deppig så jag sov mest typ. Sen drog jag på match eller de också , de fick skjuts och astrid tittade. Vi vann med 6-0 mot boo, galet det med.

Efter matchen åkte jag hem och duchade och sen drog jag ut med Jenny och Simon. Vi satt på ängen och helt plötsligt kom det vääärsta gänget. Sarah, Jessica, Sebbe, Oskar, Anton, Matte och tillslut kom frida. Vi satt mest och snackade. Gick hem vid halv tio eftersom jag frös sönder och inte orkade vara kvar. Så, vad har jag gjort sen dess? inte mycket faktiskt, mest suttit och degat. Försöker få tillbaka min värme, vilket jag har lyckats med. Nu hade jag tänkt att sätta på en film, ingen aning om vilken men det får vi snart reda på.
slänger in lite bilder från dagen!

kika in på facebook på Michaela Jonsson så kan ni se fler!









Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0