tillbaka!

2010-06-20 @ 16:30:21
Nu är jag äntligen hemma igen! Eller, äntligen är nog inte rätt ord, men det är iallafall skönt att vara hemma igen. Helgen har varit superlyckad, eller rätt så. Vädret kunde ha varit bättre! Ni kanske vill veta vad vi gjorde , tihi.

Fredags:
Direkt när vi kom ut så klippte vi fotbollsplanen och sen gick vi ut och joggade. var ute i kanske 50 min och det ösregnade! Man kunde krama ur våra kläder efter, asså det kom hur mycket som helst! det var nog det ända speciella vi gjorde, sen tog vi bara det lugnt, käkade middag och myste. Vi spelade även fotboll vid halv elva tiden.

Lördags: Vi ville verkligen inte gå upp på morgonen, men tillslut så hamnade vi i soffan framför tvn. Sen gick vi ut och jobbade, tjänade 50 spänn var. Vi tog bort en jordhög, asså det var en massa gräs på den så det var jättejobbigt och ganska svårt, men tillslut så lyckades vi bli klara! Sen gjorde vi faktiskt inget speciellt, badade, åkte fyrhjuling, kollade på fotboll, solade, spelade fotboll och en massa. På kvällen spelade vi fotboll med pappa och felix, en match, killarna mot tjejerna. Det slutade med att vi tjejer vann iallafall ! :)

Söndags: Idag har vi mest tagit det lugnt. Åkt fyrhjuling, kollat på fotboll & tv, packat och inte gjrot så mycket. Vi åkte iallafall vid halv tre typ och jag sov som en stock i bilen! jag var så fruktansvärt trött, tihi.

Nu ska jag försöka ladda över bilderna från kameran till datorn. Men jag har glömt mitt usbminne hos mamma så får försöka klara mig utan den.

pusspuss!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0