tisdag

2010-06-08 @ 08:48:22
gah, Jag ville verkligen uppdatera men sen när jag väl är inne på blogg.se för att skriva ett litet inlägg så försvinner alla mina tankar. Idag är det tisdag, kommer bli en skön dag i skolan, inte så mycket att göra. Tihi, hk - engelska- lunch- bild- so. Jag ska tydligen komma till skolan tidigare eftersom jag inte blev klar med min hylla på slöjden igår, så ska måla och skriva utvärdering idag. Så min buss går 56, så det är nog bra om jag faktiskt tar och börjar fixa satt jag kan gå till den nu. Efter skolan har jag ingen aning om vad som händer, kanske ska hem till Monica, vi får se. Har iallafall träning halv åtta.

Känns otroligt tråkigt att skriva inlägg utan bilder, men ni får stå ut. För jag kan inte göra något åt det "/
pusspuss!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0