Tjenixen!

2010-06-03 @ 20:59:07
Tyvärr så svarade vi aldrig på frågestunden, tycker jag faktiskt är ganska synd. Men Astrid ska kanske sova hos mig imorgon om det gick så då svarar vi säkert. Dagen har gått ovanligt fort, svenska-idrott-lunch sen stack vi till väsjön och skulle titta på blommor & vattendjur, men istället så badade jag, Nor, Jessica & Kim. Efter skolan kom pappa dit med kakor och sen körde han hem mig, så jag packade ner mina matchkläder och sen kom astrid och vi gjorde inte så mycket, snackade. Sen drog vi hem till henne, solade, hoppade i vattenspridaren, gjorde en hemlis tills imorgon och ja. inte så mycket mer.

Vi förlorade tyvärr matchen med 2-0, tycker inte det var rättvist ett dugg. Vi spelade hur jämt som helst, men dom hade sina svagheter. bara för att jag går hårt in med kropp och alla små fjollor flög iväg så skriker dom jävla fitta, jävla hora och skit. Jag stod och asgarvade, tycker det var otroligt omogot gjort. haha, aja! jag tänker inte ändra på hur jag spelar, för jag spelar fotboll. Domaren kom tillochmed fram till mig och sa: Du spelar tufft, men bra. Du ska fortsätta så och strunta i vad dom säger till dig, för du ska inte sluta bara för att dom ber om det. För du kör fotboll.

Aja, någonting sånt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag packa. Har lyckats strecka rumpan, bajs på det. Aja, skriver senare!

HELA KAMERAN ÄR FULL MED BILDER SOM NI FÅR SEN!

Kommentarer
Postat av: nor

jag då ? :(

2010-06-03 @ 22:28:02
URL: http://norshah.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0