Träffa Mami

2010-06-17 @ 13:42:15

ÅH VILKET UNDERBART VÄDER BÖRJAR JAG MED ATT SÄGA! Åh vad jag älskar sommaren och solen :) Regn är bara blä ju

Snart ska jag åka in till centrum och träffa min älskade mamma, vi ska köpa lite småsaker och presenter tydligen? haha, fast varför vi ska göra det säger jag inte. (secret ^^) Bussen går om ca 1 timme så jag hinner nog sola lite till och umgås lite mera med min så kallade Stora syster. Hon är så snäll mot mig så jag ska få vara med henne och hennes kompisar imoron kväll, så jag ska tydligen grilla med massa 17 åringar. Det kan bli kul det med! :D

Puss / astrid :)


Första gången jag har mitt riktiga hår utsläppt :O


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0