uppäten..

2010-06-30 @ 17:56:33
Tyvärr så är jag uppäten så kan inte blogga.. haha, nejdå! Jag lever, har bara några rivsår här och där! Det har varit kanon där borta, jätteskönt att komma bort från allt. Igår lämnade Ingela mig och Jenny ensamma med hundarna från halv ett till klockan halv sju ungefär. Fast vi gick ändå ner och badade några gånger. Det var så otroligt varmt ju! Sen låg vi och solade inne hos valparna. Tror ni det gick bra? Nej, inte så faktiskt. Direkt när man la sig ner så attackerade dom en, tog tag i håret och drog. Tillslut gick det iallafall, och när de somnade så blev det så lugnt.. Jag och Jenny råkade också somna, tillsammans med valparna. Undra hur söta vi var egentligen ? taha! Idag har det inte hänt så mycket. Mest tagit det lugnt, spelat kort med Ingela och ätit frukt.

Kom nyss hem och det är ändå ganska skönt att vara hemma. Men det är ändå otroligt skönt att komma bort från allt, vilket man behöver ibland. Nu ska jag snart äta och sen kommer Julia hit. Då ska vi nog gå ner och bada. Men först hade jag tänkt försöka att få med henne ut på en promenad, eftersom jag vill jogga men kan inte, så då får det bli en mysig promenad. Om julia vill så att säga.

Min kamera är full med mysiga bilder på valparna, men tyvärr så har jag ingen ork till att ladda upp dom just nu. Så ni får titta på dom sen.

ska leka med min lillasyster nu. Vi hörs, pusspuss!

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0