klassens dag!

2010-06-10 @ 16:07:17
Den här dagen var faktiskt helt okej, det började med att vi kom dit vid halv tio och jag spelade fotboll med grabbarna, stod mest målvakt eftersom alla mobbade mig för att jag sprang runt och hoppade på ett ben och skrek varje gång jag passade/sköt bollen. fast gjorde faktiskt två mål när jag var målvakt, haha, lite roligt faktiskt. Vi grillade och åt och gjorde allt möjligt. Efter ett tag gick jag, Oskar & Jonatan hem till min mamma och hämtade Kimmi, så hon fick vara med hela dagen, nästan iallafall. Vi drog ner till edsviken och de flesta badade, och jag badade faktiskt! och det var varmt, helt ärligt. Kimmi badade också, hur mycket som helst. Hon fick leka apan i mitten, haha, eftersom alla kastade sjögräs på varandra, tihi.

Vi slutade vid ett och då drog jag och Nor hem till min mamma, jag bytte om och lämnade hunden och tillslut hamnade vi i soffan, med varsin filt och glodde på tv. Vi båda höll nog på att somna, haha. Sen skjutsade mamma oss till vivo och jag drog hem, och hon tog bussen.

Alla möjliga brudar har tagit kort med min kamera idag, så har jättemånga fina bilder. Så tänkte faktiskt slänga in dom ;D Jag orkar faktiskt inte skriva in vilka som är med på alla bilder, så ja.
Klicka på bilderna för att få de större!


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0