Vi ses ju om en vecka...

2010-06-09 @ 21:55:13
Jag fattar inte hur du kan göra så mot mig? Jag trodde verkligen att något som det här var viktigt. Jag kanske överreagerar. Men att nån man älskar så djup inom sig drar en vecka utan att säga hejdå? det fattar jag inte. Jag vet att du älskar mig och allt. Jag älskar dig också. Vi hade sagt att vi skulle säga hejdå idag, du visste men ändå så glömer du! Det gör ont i mig att veta att något som jag tycker var så viktigt inte betyder lika mycket för dig. Det gör så ont inom mig. Din mamma ringer och säger att du måste packa? Du kunde ha packat dagar innan, DU VISSTE ATT DU SKULLE TRÄFFA MIG IDAG ! :'( Men visst, det kanske är så du ville säga hejdå. Via sms. Jag menar vi ses ju ändå om en vecka, men jag kanske inte är hemma när du kommer hem! jag kanske har dragit någonstans.. Tex ut med båten. 4 veckor utan dig kanske inte gör så mycke om man säger hejdå på SMS.

Tror du vet vem du är, jag älskar dig och det vet du <3. Blir bara så j***a ledsen att det blir såhär?! :'(

Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0