vilken hårfärg? hmm....

2010-06-12 @ 23:01:07

Imorgon har jag samling elva eftersom matchen börjar tolv. Så jag måste gå upp vid tio så borde egentligen gå och lägga mig nu. Efter matchen ska jag vara med Jenny och vi ska köpa hårfärg till mig. Jag ska färga och slinga, men jag har ingen aning om vilken färg jag ska färga till.. Men slingorna ska iallafall vara blonda.. Eller nått sånt. Sen kom kvällen kommer Astrid till mig och sover här, eftersom vi ska fixa oss tillsammans till skolavslutningen. tihiihihihiihh.

Jag ska ju färga håret imorgon, men jag har ingen aning om vilken färg. Skulle vara snällt om ni ville hjälpa mig, :)

 

slänger in en bild som jag tog nyss.. ska gå och borsta tänderna och ta bort sminket nu. Skriver sen, pusspuss!

 


Kommentarer

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0