dålig uppdate

2010-03-31 @ 18:37:09
Hur mår alla idag? :) Dagen idag har varit ett stort jävla kaos. Var på 3 lektioner av 7. Nej, jag skolkar inte. Var hos bl a kuratorn med Astrid och snackade. Mer tänker jag inte ta upp här i bloggen, och som sagt, det finns ingen mening att ni frågar heller. För jag tänker inte säga varför. Sen hade jag jourer i matsalen också, så stod och jobbbade där duktig som jag är (y)
När jag kom hem så mådde jag för dåligt för att träna, så jag skippade träningen. Var nyss ute och gick till edsviken och tillbaka och känner att jag har fått ordning på mina tankar, vissa av dom iallafall. Astrid fick rådamp på mig också, eftersom jag sa lite saker, tihi. jaja, ska snart käka pannkakor och sedan ska jag plugga cpno.

har tyvärr inga bilder eftersom jag inte har orkat fota !
slänger in en från förut



Kommentarer
Postat av: amanda

seegt med plugg!;d

2010-03-31 @ 18:43:47
URL: http://ursoeet.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0