försov mig.

2010-09-13 @ 16:11:21
Imorse ringde pappa mig som vanligt klockan halv sju, jag tänkte gå upp. Men sen när jag kollar på klockan igen så var den tio över sju! Så hann verkligen inte skriva imorse, förlåt för det. Har varit hemma i ungefär en halvtimma från skolan och har lagat mat. Skolan gick rätt så bra, hade bara lust att lägga huvudet på bänken och somna, men det gjorde jag ju inte såklart. Hade håltimme så jag och kim sov i biblan! Egentligen så har jag inte tid att sitta här eftersom vi ska åka om ungefär 50 minuter och har inte gjort någonting. Måste byta om och allt vad man nu gör innan match. Haha! Men vi hörs efter matchen!



Kommentarer
Postat av: hanzi

video music awards:) kommer kl 22 ikväll på mtv;) har din dag vart bra=:)

2010-09-13 @ 16:21:32
URL: http://hannahsangberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, allt bra?:)

2010-09-13 @ 16:26:40
URL: http://nefo.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0