andra avenyn

2010-04-10 @ 16:58:51
Vill ni veta vad jag fick för mejl idag? Jag fick ett mejl av andra avenyn, det stod en hel del som jag inte ville läsa. Det tycker jag är jättesynd eftersom jag har kollat på alla 181 avnitt, men som tur är så kommer det i alla fall några avsnitt till, eftersom det sista är ju den femte maj :)

Ingen fortsättning för Andra Avenyn

Tyvärr blir det ingen fortsättning för Andra Avenyn. Efter två och ett halvt år är det nu dags att säga hej då till alla karaktärer i Andra Avenyn. Den femte maj sänds det allra sista avsnittet av serien. AA-webben har intervjuat dramachefen Christian Wikander om nedläggningen.


Kommentarer
Postat av: H E L E N O W

svar: ojdå, det var tråkigt att höra. har det hänt något speciellt? <3 jodå, det har varit en underbar dag för mig, fast jag är bara väldigt utmattad :P

2010-04-10 @ 17:28:39
URL: http://helenow.blogg.se/

Skriv här sötnos:

Namn:
Kommer du tillbaka? :)

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du blogg? :)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0